من قاسم سلیمانی ام ، هنوز کت و شلوار تنمه ...

من قاسم سلیمانی ام ، هنوز کت و شلوار تنمه ...

در تاریخ 93/9/23 شبکه تلویزیونی الفرات عراق یک میهمان ویژه داشت
که در خلال آن میخواست از شکست یک عملیات ویژه داعش پرده بردارد .
میهمان شبکه یکی از روسای قبایل عراق و فرمانده نیروهای مردمی عراق بود .
آقای ابوحسن فرمانده عراقی میگفت ما اطلاع یافتیم که
370نفر از نیروهای داعش طی عملیاتی قصد گروگانگیری ایرانیان زائر را
در نزدیکی کربلا دارند ؛ میگفت ما طبق وظیفه موضوع را سریعأ
به حاج قاسم سلیمانی اطلاع دادیم . چون ایشان فرمانده حفاظت از زوار اربعین بودند .
 
این فرمانده عراقی توضیح میدهد حاج قاسم سریعأ مسیر حرکت داعش را رصد کردند
و با 20 نفر از نیروهای زبده اش در سر راه نیروهای داعش کمین کرد ؛
فرمانده عراقی چنین توضیح داد که نیروهای حاج قاسم سلیمانی 
با نیروهای داعش درگیر شدند و این درگیری نیم ساعت به طول انجامید ؛
ابو حسن میگوید بعد از اتمام درگیری من با نیروهایم به منطقه درگیری رفتم 
و با چشمان خودم دیدم که تمام نیروهای داعش به جز یک نفر 
که اسیر شده بود کشته شده بودند ؛
ابوحسن چنین توضیح داد که حاج قاسم سلیمانی که کت و شلوار تنش بود
رو به اسیر داعشی کرد و کت و شلوارش را نشان داعشی داد و گفت :
ببین من قاسم سلیمانی کت و شلوار تنمه وای به روزتان اگر لباس رزم بپوشم ...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 20 اسفند 1393برچسب:قاسم سلیمانی,داعش, | 12:39 | نویسنده : رحمت |